In The Name of Allah, The Most Gracious, The Most Merciful.***
Ya Allah. Sedih betul.
Simba. Simba. Simbaa.....
Allah lagi sayang Simba.
Masa mak called bagitahu yang Simba dah takda, meraung gak dalam kereta.
Habis lencun.
Pastu siap pakcik jiran tanya, "Kenapa ni?"
It may sound silly to some of you, ye la Sarah yang selama ni nampak tough boleh nangis simply because her cat dies.
Sometimes I do value my cats more than human.
Sebab apa?
Sebab cats are loyal to their owner. Cats never lied to me.
Cats are always by your side, through thick and thin.
Unlike some of the poeple that I know, yang backstabber, yang ratu putar belit alam, yang suka tipu janji lepas tekak sendiri.
Yes, people like you. You know who you are.
I value my Simba more than you.
May you rest in peace my little Simba


0 comments:
Post a Comment