Tuesday, April 26, 2011

give and take itu perlu


In The Name Of Allah, The Most Gracious, The Most Merciful.

Assalamualaikum.

Tadi pergi Unit Praktikum, tukar sekolah.

So the latest decision is SK Taman Nirwana.

Why did I change the school sedangkan before this SKSI 2 dah dekat dengan rumah Kak Law kan?

Sebab rasa macam selfish if I stick with that school sbb jauh untuk Hafiz nk datang if he's from institute.

So give and take la kan. I may look
a bit annoyed but seriously I don't mind.

We changed the school but I want Taman Nirwana sebab nak sama dengan Iffah n Cekin.

Fair enough kan.

So hopefully I can go through this practicum well.

PS: Serba salah sebab Mashee nak buat dengan I, tapi Hafiz taknak tukar sbb dia taknak pair dengan Azlin and Azlin pun taknak pair dengan Hafiz. Kesian Mashee ):


0 comments:

Post a Comment