In The Name Of Allah, The Most Gracious, The Most Merciful.
Actually nak update pasal praktikum tapi rasa idea tak jalan sebab selsema dan batuk melampau yang sedang dihadapi ini. Terbatal lah niat suci murni I ni.
Takpe, there's always next time right.
So kali ni share gambar je aci kan?
Teeheee~

budak-budak kelas 4 Optimis yg comel :)

5 Kreatif :)

5 Amanah :D
Ini partner praktikum saya, nama dia Rahayu :)
I'm so gonna miss you guysssss!
Tuntasnya praktikum sangat lah best! Budak2 ni sangat la comel!
I siap bukak acc FB baru lagi so that they can keep in touch with me.
Oh and in the next post, I'll upload the letters i get from them.
Amat lah comel surat mereka.
They made my dayyyyy!
Teacher heart youu :D
I'm so gonna miss you guysssss!
Tuntasnya praktikum sangat lah best! Budak2 ni sangat la comel!
I siap bukak acc FB baru lagi so that they can keep in touch with me.
Oh and in the next post, I'll upload the letters i get from them.
Amat lah comel surat mereka.
They made my dayyyyy!
Teacher heart youu :D

0 comments:
Post a Comment