Saturday, October 15, 2011

Tee heee (:





In The Name of Allah, The Most Gracious, The Most Merciful.

***




Baru balik dating dengan teenot kat Times Square. Hehe, lama betul we didn't meet up. Almaklum lah both of us are busy, Teenot with work and me with practicum and assignmentsss. If before ni dia kat UiTM rajin je aku datang lawat.

Harini keluar banyak berkongsi cerita je. It's not like we can't share thru phone, tapi lebih seronok meet up macam ni, like the old days. Makan, jalan2 window shopping, cuci mata and bergelak tawa.

If only Amie can join us, mesti lagi meriah (:

Nanti kau dah habis masters kita berjoli puas-puas lak ok. I heart youu Amie (: (:

Ok tadi dapat grab satu bagpack yang comel, facial scrub from Etude House and 2 inner. The scrub is quite pricey but I like the result it gave, rase clean habis (:

Ok till then, I'm off to bed now. Lenguh2 badan banyak berjalan ni. Nitey nite (:


0 comments:

Post a Comment